טלפון להזמנות: 050-9251121

ימי נישואין – ימי נישואין וערבים רומנטיים, חוויה רומנטית ומיוחדת הכוללת פינוקים ובר עשיר.

מגוון מסעדות ברחבי הארץ – ארוחות ערב רומנטיות על שפת הים בליווי שף צמוד, שולחן מפואר לזוג, מארחת, ומוסיקה לאווירה רומנטית, וכמובן תמונות להנציח את הערב המיוחד.. ימי פינוק וספא ברחבי הארץ.

הצעות נישואין – זה הזמן לקפוץ על השאלה?

ראשית, כמה טיפים חשובים לגבי ביצוע הצעות נישואין. זה יהיה אחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחייכם. לעשות את שיעורי הבית שלך כמו גם שעשית עבור רכישת יהלומים שלך לגלות מה אנשים עושים לא בסדר . זכור, הצעות נישואין יש רק הזדמנות אחת בבית הזה!

כמו כן, הצעות נישואין הזכורים ביותר עולה לעתים נדירות הרבה כסף. רוב הבחורים להרוס את ההצעה שלהם בזריקת יותר מדי כסף על זה, ולא חשב מספיק בתכנון .רויאל לימו שירותי לימוזינה להשכרה תאסוף אותך ואת החברה שלך למקום רומנטי.

חבילת הצעת נישואין

זהו רגע בלתי נשכח לבת הזוג עם רעיון מטורף!
בשעות אחר הצהריים המאוחרות תמתין הלימוזינה המפוארת והיוקרתית של “רויאל לימוזין” במקום שנקבע על ידי בן הזוג

  • נהג הלימוזינה ממתין ליד דלת הלימוזינה וכשבת הזוג מופיעה נפתחת דלת הלימוזינה ולהפתעתה מתוכה יוצא בן זוגה…
  • הזוג נכנס ללימוזינה ונהנה משמפניה ושוקולדים ומוסיקה רומנטית..אבל זוהי רק ההתחלה….
  • משם נוסעים אל מקום מבודד מול הים ושם מחכה לבת הזוג הפתעה נוספת-קרוואן מפואר פשוט סוויטה 5 כוכבים על גלגלים..
  • מחוץ לקרוואן שלחן עם מפה כוסות יין וכמובן שף שיכין לזוג ארוחת ערב מלכותית לאור נרות

מה יכול להיות יותר מושלם מהרגע הזה להציע נישואין?

לאחר ארוחת הערב הזוג יכול להנות מהקרוואן שכולל סלון מטבחון חדר שינה וכו..
בתאום עם נהג הלימוזינה יאסוף הנהג את הזוג המאושר לביתם….

להשלמת חווית הצעת נישואין מרגשת ניתן לטוס במסוק ולהגיע למקומות מדהימים!

רעיון מושקע להצעת נישואין

ישנם אינספור רעיונות ודרכים להצעת נישואין מקורית ומושקעת, וכל אחת מותאמת אישית לכלה המיועדת. ההצעה יכולה להתחיל מטיול על המזח בשקיעה, דרך ארוחה במסעדה יוקרתית, ועד שייט על יאכטה או צימר רומנטי. וכל הדרכים האלה כבר נבדקו. אבל, יש אחת שעדיין לא חשבת עליה: הצעות נישואין בלימוזינה.

תאר לך את ההתרגשות על פניה של אהובתך כאשר תפתיע אותה, ובחניה תופיע לימוזינה מהודרת ואת הדלת יפתח לה נהג ייצוגי במדי שרד – ממש כמו באגדות. לאחר שתתמקמו במושבים המרווחים וברקע יתנגן השיר שלכם, תוכלו להתפנות וליהנות משלל הפינוקים שהזמנת: משקאות קלים או חריפים, שוקולד או פירות אקזוטיים – הכל על פי העדפתכם, ולבסוף הרגע הגדול בו תשלוף את הטבעת ותציע לה נישואין. לימוזינה, בגלל היותה כלי רכב בעל חלונות כהים, תאפשר את האינטימיות הדרושה להצעה חשובה כזאת, ובגלל היותה רכב יוקרתי תשרה הלימוזינה על אהובתך אווירת נינוחות וביטחון ברגעים המרגשים והרומנטיים שלכם.

קיים מגוון גדול של סוגי לימוזינות וכך גם טווח המחירים. ישנה הלימוזינה הקלאסית בה יש מקום לשישה נוסעים, לימוזינה ענקית שיכולה בקלות לאכלס עשרה נוסעים ויותר וישנה אף לימוזינה ג’יפ, לאוהבי האתגרים – במידה ותרצה להציע נישואין לאהובתך על פסגת הר או בלב המדבר.

להשכרת הלימוזינה יכולים להתלוות שירותים נוספים כגון ארוחה יוקרתית במקום שקט, או טיול זוגי רומנטי. וכמובן, אין צורך לנהוג בעצמכם, כי מסיע את הלימוזינה נהג פרטי. לכן, בעוד שאתה ובת זוגך נהנים לכם במושבים האחוריים של הלימוזינה מנסיעה נוחה וחלקה, יושב במושב הקדמי הנהג שמסיע אתכם הישר לאטרקציה הבאה.

הצעת נישואין בלימוזינה היא דרך יוקרתית וקלאסית שאין לערער על מקוריותה, ואין אישה שלא תאהב להרגיש מלכה ליום אחד, לכן אין דרך טובה מזאת להראות לאהובתך שאהבתך אינה יודעת גבולות.

קרא עוד: ערב רומנטי

Call Now Button
×