טלפון להזמנות: 050-9251121
לימוזינה לבת מצווה | רויאל לימו

לימוזינה לבת מצווה

הרגע הגדול ממש בפתח, ההתרגשות בשיאה גם אצל ההורים ובייחוד אצל המתבגרת החוגגת 12 שנה ובסימן בת מצווה שהנה האירוע המרכזי בחייה עד כה.

כל בת חולמת על הבת מצווה שלה שנה או שנים מראש…הרעיונות והרצונות, הכל מתערבב יחד לכדי חלום וורוד (בדרך כלל) כאשר הנערה המתבגרת רוצה הכל מהכל ועכשיו.

עד כאן תארנו למעשה כל נערה שניה בישראל, אך ישנן נערות המבקשות להגיע גם בסטייל של “סלב” לבת מצווה שלה. הכוונה להגיע עם שמלה מדהימה ורכב מסוג לימוזינה אשר יסיע את הנסיכה מהבית לאולם השמחות. או לחילופין למספרה או לכל מקום אחר שיידרש לצילומים.

אנו בחברת רויאל לימוזין מתמחים בהיסעים לצרכים שונים ומגוונים, יודעים להגשים את החלום לנסיעה המושלמת בלימוזינה ואף לאסוף את החברות של בעלת המצווה לסיבוב מרגש בלימוזינה. מישהו אמר “סלפי”?

צי הלימוזינות שלנו קטן אך איכותי ומתאים לצרכים רבים ומגוונים, החל מכמות נוסעים וכלה בצרכים מיוחדים ובקשות של אמנים, לדוגמא, וואן מפואר ומזווד בכל טוב על מנת לספק לאומנים וללהקות שלהם נסיעה נוחה ובטוחה, הכוללת גם את הציוד שלהם.

או לימוזינה ענקית בה ניתן להושיב בבטחה ובנוחות 10 נוסעים אשר יתלוו אליך לנסיעה הכי מדליקה שהייתה לך עד כה. באותה לימוזינה אנו מסיעים את הכוכבים והזמרים הגדולים בישראל, כולל ולרבות מנחי הריאליטי “דה וויס” אותם ניתן לראות עושים “קרוזינג” בלימוזינה ארוכה לבנה ומושלמת. זו בדיוק הלימוזינה בה שרית חדד נסעה, משה פרץ, עברי לידר ועוד רבים אחרים. אותה לימוזינה תשרת אותך הנסיכה של ההורים.

אנו מתמחים באירועים קטנים וגדולים כאחד, לכן המתבגרת שלכם תרגיש כמו נסיכה בסיפור מהאגדות, נהג מקצועי אמין ומיומן יעמוד לרשותכם במהלך כל הערב, יסיע אתכם ממקום למקום ויפתח עבור הנסיכה את הדלת כמו באגדות. תחשבו איזו תחושה נפלאה זו לילדה כאשר היא מגיעה לארוע בלימוזינה ארוכה מצוחצחת ונקייה.

אנו ברויאל לימוזין יודעים בדיוק מה נדרש לחגיגה מושלמת של בת המצווה, ניסיון רב שנים והיסעים של מאות אומנים וכוכבי ריאליטי העניקו לנו ידע מצטבר ואיכותי המאפשר לנו לתת לכם את השרות הטוב ביותר.

רוצים לקבל פרטים נוספים בנושא לימוזינה לבת מצווה?

פנו אלינו עוד היום 

שיהיה רק בשמחות!   🙂

Call Now Button
×