טלפון להזמנות: 050-9251121
קידום עסקים בלימוזינה | רויאל לימו

קידום עסקים בלימוזינה

קידום עסקים בלימוזינה – בכל פעם כשעוברת לימוזינה ברחוב, אנשים מיד מסובבים את המבט ומסתכלים. זה לא משנה שהם לא יכולים לראות מי יושב בתוכה, מבחינתם זה עניין מיוחד, הרי זה לא שכל יום לימוזינה נוסעת לה בחוצות העיר. זה לא מראה שכיח.

אם כך מדוע שלא נשתמש בשירותיה של לימוזינה בשביל לקדם את העסק שלנו? זה ישמע אולי מחוץ לקונטקסט אך זה אפשרי ויתרה מזו, זה גם עוזר. אנחנו יכולים להשתמש בשירותי הסעות בלימוזינה לקידום העסקים שלנו בצורות שונות כפי שנוכל לראות מיד, ועצם זה שמדובר בכלי מיוחד, מפתיע ולא שכיח, רק יכול לעזור לנו.

לפני שנסביר כאן כיצד משתמשים בלימוזינה לצורך קידום עסקים, חשוב לומר, שבישראל אפשר למצוא מגוון חברות שמעניקות שירות הסעות בלימוזינה, על כן אתם יכולים לערוך סקר שוק ולגלות מה כל חברה מציעה לכם בתחום הפרסום והאם זה מתאים לצרכים שלכם.

קידום עסקים בלימוזינה – איך עושים זאת?

ישנן מספר דרכים בעזרתן אפשר לבצע קידום עסקים בלימוזינה. הדרך הפופולארית ביותר היא להשתמש בכיתוב עם שם העסק על גבי הדלתות של הלימוזינה. הדבר מזכיר במהותו את הפרסומים שיש על גבי אוטובוסים וכלי תחבורה ציבוריים אחרים. הייחוד כאן, עצם זה שהלימוזינה היא כלי רכב מיוחד ולא שכיח, אז יותר אנשים ישימו לב לפרסום ויתייחסו אליו.

דרך שנייה להשתמש בפרסום בלימוזינה לצורך קידום עסק היא בעזרת פרסום בפנים הלימוזינה. זה יכול להיות בעזרת שילוט קטן שיציג את שם העסק ופרטי התקשרות אליו וזה יכול להיות בעזרת פרסומות מיוחדות שיוצגו בטלוויזיה שנמצאת בתוך הלימוזינה לרווחת הנוסעים. פרסומות אלו יוצגו במין מעגל סגור, שכן רק בטלוויזיות של הלימוזינה יהיה ניתן לראות אותן.

דרך נוספת להשתמש בשירותי לימוזינה, היא להפיק חוברת מיוחדת אשר בין היתר תחולק לנוסעים בלימוזינה. הדבר מזכיר את החוברות שמקבלים הנוסעים כשהם מתיישבים במושבי המטוס לפני טיסה. העניין הוא, שמדובר על השקעה עצומה עבור קהל יחסית מצומצם.

נקודה אחרונה, ניתן להשתמש בשירותי הסעות של לימוזינה לצורך קידום העסק. עסקים רבים משתמשים בשירות הסעות בשביל להסיע אורחים חשובים אותם הם רוצים להרשים. כמובן שהדבר יכול להתבצע רק אם יש לכם אורחים כאלה ואם יש סיבה להסיע אתם ממקום למקום בלימוזינה. בניגוד לאמצעי הפרסום האחרים שהצגנו כאן, יש לומר שאמצעי זה הוא פחות מהותי אך הוא יכול לעזור אם אתם רוצים לשכנע את האורח שלכם, שאתם החברה המתאימה ביותר עבורו.

Call Now Button
×