טלפון להזמנות: 050-9251121
השכרת רכבי יוקרה

מרצדס מאייבך S600

הנהיגה במרצדס מאייבך היא חוויה מטורפת, מדובר בספינת תענוגות למעמד העליון עם תג מחיר שחוצה בקלות את השני מיליון שקלים.

מכונית המאייבך זוכה לתשומת לב מרובה בשל מגוון תכונותיה. אורכה כ6- מטרים, צבעה שחור והחלונות האטומים מאחור תמיד מעלים את השאלה – מי האיש היושב מאחור?

 במכונית מאייבך החלוקה המעמדית היא ללא פשרות. בהגה אוחז נהג הבוס ומאחור יכול לשבת נשיא, שר, ראש ממשלה, נסיך, דוכס –  אין ספק שהאדם היושב בה הוא בעל מעמד גבוה וחשוב.

 מרצדס מאייבך היא גרסת הטייקונים של סדרת S Class והיא זו שנותנת מענה לכל המתחרות שלה.

 כאשר מדברים על מדרצס מאייבך מדברים על יוקרה ומן הסתם אורכה של המכונית ארוך יותר מכל רכב אחר ממש כמו לימוזינה. כל הסנטימטרים העודפים מופנים לפינוק האחמי”ם שיושבים מאחור ונהנים מאירוח מחלקה ראשונה של מטוס מנהלים.

 במרצדס מאייבך האורחים נהנים ממרווח רגליים של 130 ס”מ. ישנה הפרדה בין המושבים האחוריים כשבאמצע מערכת בקרת אקלים נפרדת. במרצדס קיים מתקן לחימום או קירור כוסות, שולחנות נשלפים, טלפון נשלף ועוד שלל פינוקים.

 במרצדס מאייבך הדגש הוא על נוחות מירבית לנוסעים רבי המעלה שיושבים מאחור. במאייבך קיים צמד מושבים חשמליים שניתן להשכיבם למיטה ובמקביל ניתן להרים הדום לרגליים, כרית ראש רכה מאחור, חימום או קירור חשמלי של המושבים, מקרר למשקאות כמו יין / שמפניה וכל השאר רק נותר לדמיין.

 במרצדס מאייבך יש גג פנורמי כפול אלקטרו כרומטי שמחליף את הגוון משקוף לכחול שמיים וכל זה על ידי לחיצת כפתור. בנוסף, קיימת תאורת לד המאירה בכל פינה וניתנת לשינוי ב7 גוונים שונים.

מרצדס מאייבך מאובזרת במצלמות 360 מעלות ובמצלמה שרואה את תנאי הכביש לאורך כל הדרך ויודעת לזהות כביש משובש.

המאייבך ניחנה בחלל אקוסטי השקט ביותר בעולם ברכב סדרתי כלשהו. את החלל ממלאת מערכת סראונד של ברומייסטר לאודיופילם עם הספק של 1600 ואט 2 סאב וופרים ו24 רמקולים, כך שעם עוצמה קלה אפשר להאזין למוסיקה עם סאונד באיכות צליל מדהימה. פשוט לעצום את העיניים ולהרגיש כאילו אתם נמצאים בהופעה פרטית

 עיצוב הפנים של המאייבך עטוף בעור בתפירה ידנית לפי הזמנת הלקוח ובעיטורי עץ של נגר אמן.

 אפשר להזמין את המאייבך לכל ארוע מפנק, בין אם זה יום נישואין או חתונה, להגיע לאירוע כמו אוליגרך ולהרגיש מה היא חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים. שני המושבים מאחור שנפתחים למיטה מפנקת,עם שולחן מהגוני מתקפל, כוסות השמפניה, מסכי הפלזמה ומערכת הקול המדהימה, צפייה בכוכבים מבעד לגג הזכוכית הכחול ומערכת מתלה האויר הממוחשבת יתנו לכם להרגיש מה היא אוירה קסומה ומלכותית.

 מרצדס היתה יכולה להסתפק באחד מהמנועים המוצלחים שיש לה אך למאייבך שלפה תותח על – מנוע בהספק 6 ליטר V12 לא להאמין מנוע בן 12 צילינדרים, המאייבך למרות הגודל והמשקל יכולה להאיץ מ0 ל100 קמ”ש ב4.2 שניות. עם עוצמה כזו של מנוע המאייבך נוסעת בצורה חלקה ללא שום מאמץ בכל תנאי כביש. תנו לעצמכם להרגיש את גודל החוויה ותתפנקו עם מרצדס מאייבך.

פנו עוד היום אלינו לטובת השכרת לימוזינה יוקרתית 

Call Now Button
×