טלפון להזמנות: 050-9251121
השכרת רכבי יוקרה

מכונית האוליגרכים האולטימטיבית – מרצדס מייבאך S600

ברור לכל שכל אוליגרך מחזיק באחוזות פאר, ביאכטה פרטית ולפחות מטוס פרטי אחד ובטח במכונית יוקרה. אבל תהיתם אי פעם באיזו מכונית? אחת המכוניות המועדפות מאוד על האוליגרכים כיום היא לא אחרת מ- מרצדס מייבאך S600, זו אחת המכוניות הכי יקרות בימינו והכי מתקדמות בישראל, עם שלל מערכות חדישות ומתוחכמות.

מרצדס-מאייבך S600 היא הדגם הראשוני בעידן שבו מאייבך עושה שילוב עם מרצדס. לא רק כדגם נפרד כמו בעבר, אלא תת-דגם מפואר ל-S קלאס, הכי יוקרתית והיא משויכת למשפחת גרסת המאייבך ל-S קבריולה ול-G קלאס. היא יקרה בהרבה ולכן גם נחשבת לאחת המכוניות הכי יקרות בארץ, אך בשל היוקר שלה יש לה רק מספר דו ספרתי של רוכשים בארצנו. אוליגרכים אמרנו?

הנראות הנבורישית של מרצדס מייבאך S600

מדובר אם כן במכונית גדולה וארוכה מאוד ממש כמו לימוזינה, מה שבטוח היא לא צנועה כלל ואם ב “להרשים” עסקנינו, זאת המכונית. היא ארוכה יותר ב-20.7 ס”מ מהגרסה של S “לונג”, עם בסיס גלגלים ארוך גם הוא, העומד על 336.5 ס”מ. וסמלים של המותג על קורה C מדגישים את הבידול החיצוני מה-S הרגילה. עיקר תשומת הלב בתכנון מכונית מפוארת זו ניתן למושב האחורי שלה, בזכות החלל הרחב והעצום שקיים בה שניתן להרגיש כאילו אתם נופשים במשרד מפואר או בספינת גלגלים דמיונית.

פינוקי החלל האחורי המלכותי                                                                                   

האזור האחורי מכיל כורסאות מתכווננות וחשמליות לכל כיוון שמאפשרות גם זווית מסעד שמסוגלת להטות עצמה ל 43.5 מעלות. עוד ניתן למצוא הדום לרגליים, עיסוי לגב, ומערכות חימום וקירור. יש בה מקרר בנפח של 8.5 ליטר וצג לכל נוסע. לצורך השקה של כל אירוע או פשוט של החוויה עצמה ניתן למזוג שמפניה קרה לכוסות וליהנות משיר מתנגן במערכת השמע המקצועית שבה ומתאורה נעימה שמשתקפת דרך החלונות המיוחדים שלה בכל שעה ביום.

יופי בוהק נשקף מחלונות הלימוזינה                                                                                                           

מרצדס מייבאך S600  היא בעלת חלון גג פנורמי שהוא מוכהה ובלחיצה קלה על מתג הוא הופך את השמש החזקה והטופחת של שתיים בצהריים ישר לקרני שמש מלטפות ונושקות בגווני שקיעה רומנטית. גם חלונות הצד מאחור כהים הרבה יותר ובעלי מערכת וילונות חשמליים שמאפשרת פרטיות מכל גורם חיצוני.

 לצפייה בגלריית התמונות של מרצדס מייבאך S600  לחץ כאן 

 

 

Call Now Button
×