טלפון להזמנות: 050-9251121
הסעה לאירועים

לימוזינה לשדה התעופה

מזמינים בני משפחה לחגים ואין לכם אפשרות לאסוף אותם משדה התעופה? הזמנתם אורחים חשובים לכנס ואתם רוצים שתהיה להם נחיתה רכה בישראל? הזמנתם משקיעים להכיר את החברה שלכם ואתם רוצים שהם יתרשמו מכם מהרגע הראשון? בשביל זה אתם צריכים להזמין שירותי הסעות לימוזינה לשדה התעופה.

שירותי לימוזינה לשדה התעופה הם שירותי הסעות ייחודים במסגרתם נהנים האורחים להגיע משדה התעופה אל כל יעד בישראל, בעזרת לימוזינה. במקום שיצטרכו לקחת אוטובוס, רכבת, שירותי הסעות רגילות או מונית, הם זוכים להגיע אל יעדם בעזרת לימוזינה אשר כוללת את כל מה שהם צריכים בשביל להירגע מטיסה, בין אם היתה זו טיסה ארוכה או קצרה.

שירותי לימוזינה לשדה התעופה כוללים, נהג שמחכה באולם מקבלי הפנים בשדה התעופה, הסעה בלימוזינה יוקרתית אשר כוללת בין היתר ספות עור נוחות, מקרר משקאות, טלפון, אינטרנט אלחוטי, בר אוכל, שירותי בידור, חלונות כהים ואקוסטיים ועוד. הנהג יסיע את הנוסעים אל יעדם כפי שנקבע, בית המלון או בית המשפחה או כל מקום אחר. במידת הצורך הוא יחכה להם בחנייה, עד שיצטרך להסיע אותם לכל מקום שהוא.

שירותי הסעה בלימוזינה לשדה התעופה, פועלים כאמור גם לצורך הסעת אורחים של משפחות או חברים וכן לצורך הסעות אורחים של חברות וארגונים. חברת ההשכרות עובדת מול המזמינים, הם אלה שקובעים את סדר היום ותוכנית ההסעות, זאת בהתאם לשינויים שעלולים להיווצר במהלך הזמן, בהתאם לבקשות הנוסעים עצמם. הנהג כמובן מחויב לבצע את מה שהוא התבקש לעשות.

מדוע עדיף להזמין שירות לימוזינה לשדה התעופה?

נכון שמשדה התעופה אפשר להזמין מונית או אפילו לדאוג לשירות הסעות אחר עבור האורחים. אך בשום מקרה לא מדובר בשירות הסעות אקסקלוסיבי כמו בשירות הסעות של לימוזינה. ראשית, כי הלימוזינה כוללת מגוון דברים שאין בשום כלי רכב אחר, שנית, הלימוזינה הרבה יותר נוחה ונעימה, והאורחים ירגישו הרבה יותר נוח לנסוע איתה משדה התעופה אל כל יעד שהוא. יש לקחת בחשבון שבשעות מסוימות, בעיקר בשעות אחר הצהריים, הדרך עלולה להתארך בגלל הפקקים. במצב כזה סביר להניח שהאורח ירצה ליהנות מנסיעה שקטה ושלווה, עם מגוון אטרקציות כפי שאפשר למצוא בכל לימוזינה היום.

לסיום, אם אתם מזמינים אורחים לישראל, אתם יכולים לדאוג שהם ירגישו כאן כמו בבית, כבר מהרגע בו הם יורדים מהמטוס ויוצאים משדה התעופה. בעזרת שירות לימוזינה לשדה התעופה, הנחיתה שלהם בארץ תהיה הרבה יותר נעימה.

קרא עוד: לימוזינה להשכרה

Call Now Button
×