טלפון להזמנות: 050-9251121
ערב רומנטי - רויאל לימו

לימוזינה לארוחת ערב

“לפעמים חלומות מתגשמים…” לכל אישה יש חלום: שתחכה לה לימוזינה מפוארת ומפנקת על משכן ביתה, בתוכה ימתין לה בחיר ליבה ואתו היא תמריא לארוחת ערב רומנטית וחלומית…

אז היום בהחלט אפשר להגשים את החלום הזה ולהפתיע את בת הזוג במחווה רומנטית, מיוחדת ומקורית שתשאיר את בת הזוג או בן הזוג בפה פעור ומלא הערכה על המחשבה והפינוק המיוחד.

לימוזינה מהסרטים

פעם חשבו שלימוזינות מיועדות רק לכוכבים או שרי ממשלה או אנשים חשובים. אם כך היום נסיעה בלימוזינה היא בהישג יד של כל אחד שמעוניין לפנק ולהתפנק. החוויה של לימוזינה לארוחת ערב היא חוויה חד פעמית ומרגשת, זה כמו להיות שוב חתן או כלה שכל תשומת הלב מופנית רק אליך, העולם כולו סביבך מחבק ואוהב אותך ויש איזה אושר באוויר. מגיע לכם ומגיע לכל אחד לחוות פינוק שכזה והוא לגמרי לא בשמיים. כבר בכניסה של הזוג לתוך הלימוזינה הם ירגישו מנותקים מהעולם ושכל הפינוקים נועדו עבורם. בחלל הלימוזינה שספוג בריח משכר, הם יוכלו להתרווח על ספות עור מרשימות, ללגום ממשקאות אלכוהוליים משובחים ולצפות בסרטונים רומנטיים או להאזין למוסיקה מרגשת שמוסיפה לכל האווירה המחשמלת הזאת ועוד ייהנו מגוון שלם של פינוקים. חברת רויאל לימו מקדישה את כל תשומת הלב עד הפרט הקטן על מנת  לפנק את הזוג ולהעביר להם חוויה מושלמת שלא ישכחו זמן רב.

הפתעה שנייה -ארוחת  הערב

לאחר נסיעה של חצי שעה עד 40 דקות, שיחלפו מהר מפאת כל הפינוקים וההתרגשות, יגיע הזוג המלכותי ללוקיישן אינטימי שייבחר מבעוד מועד, שם תחכה להם ארוחת ערב חלומית ורומנטית שתמשיך להשאיר אותם באווירה הקסומה ממנה באו. הארוחה העשירה תכלול מטעמים ויין טוב ויוקרתי, הכול יהיה מוקפד ומזמין. עיצוב השולחן יהיה אלגנטי ומרשים, כמו כן הכוסות והצלחות, ההגשה וכל הנוף והתפאורה מסביב ימשיך את החלום מהשנייה שנכנסו ללימוזינה המלכותית. לאחר הארוחה שתכלול מגוון מאכלים טעימים על פי טעמכם האישי כמובן, הלימוזינה תמתין להם ותאסוף אותם חזרה למשכן הבית או בעצם להפתעה הבאה… צימר? ספא מפנק? טיסה? לאן שיחפצו..

טיפים לבחירת לימוזינה                                                                                       

לפני הבחירה שלכם בהשכרת לימוזינה מומלץ לקרוא על המבחר שקיים בשוק ולקבל את כל הפרטים מהחברה שמשכירה את הלימוזינות כגון: המבחר שיש לחברת הלימוזינות ומה מציעה כל אחת מהן, רמת הציוד האלקטרוני שיש לה, המרחב בתוכה, מערכות ישיבה, מה מכיל הבר והפינוקים הנוספים.

 קרא עוד: לימוזינה לחתונה

Call Now Button
×