טלפון להזמנות: 050-9251121
השכרת רכב פאר

השכרת רכב פאר

במידה ואתם תרים אחר רכב מפואר רק ליום אחד או עבור כמה שעות בודדות, ניתן לעשות זאת בשיחה טלפון אחת לסוכנות רכבים שברשותה רכבי פאר להשכרה. תוכלו לשכור את הרכב למשך שעות ארוכות וליהנות מרגעים חד פעמיים וחוויה מפנקת במיוחד.

היום אנשים מבקשים לשכור רכבי פאר עבור אירועים כמו חתונה או הצעות נישואין או פגישות עבודה חשובות ועוד. הם מעוניינים שרכב הפאר יעמוד לרשותם כל עוד הם נכנסים ויוצאים מסידור לסידור או בנסיעה שכרוכה בשעות מספר ואותה מסיע נהג.

סוגי רכבים מפוארים  

יש מגוון של סוגי רכבים מפוארים והבחירה נעשית על פי הטעם והצרכים של מי שמבקש לשכור. יש כאלה שיעדיפו ג’יפ מפואר ומלא הדר ויש כאלה שירצו בכלל רכב יוקרה כמו יגואר, קאדילק, מרצדס מאייבך, מרצדס, פורש, ב.מ.וו, ועוד מכוניות שנחשבות ללוקסוס.

מותר להגשים חלום

מלבד הצורך ברכב פאר לאירוע כזה או אחר לעיתים נרצה פשוט להגשים חלום. אז רכב פאר יכול גם להיות הגשמה של חלום לרגל יום הולדת, תוכלו ליהנות מנסיעה מרווחת בסלון הרכב, לצלם את עצמכם ולשלוח לכל הקרובים לכם, להגיע באמצעות הרכב למסעדת גורמה שם תוכלו להתפנק ולחזור מדושנים, מרוצים וגם מעט מסוחררים ברכב פאר עד למפתן הבית.

הוצאה כספית שמצדיקה כל רגע

אכן, נסיעה כזו כרוכה בהוצאה כספית של השכרה ליום אחד, אבל מדובר בחוויה מפנקת ומיוחדת כל כך שמצדיקה כל הוצאה. אנשים לא שוכחים את רגעי הפאר המתוקים הללו והחוויה נשארת לאורך זמן. בכדי להפחית בהוצאה ניתן לבצע השוואות מחירים בין סוכנויות שמשכירים רכבי יוקרה ולבדוק בין אחת לשנייה אילו רכבים מציעה כל חברה ומה המחירים עבור השכרה של רכב פאר. רצוי לזכור שיש גם את נושא הביטוח, תצטרכו לבטח כל נהג בנפרד במידה ותרצו מספר נהגים שיוכלו לנהוג על הרכב.

חוויה של חוץ לארץ

נהוג לחשוב שהפתעה רומנטית היא לפחות כרטיס טיסה לחו”ל. חישבו רגע על נסיעה רומנטית ברכב פאר ממרכז הארץ לצימר בצפון; אין צורך בהמתנה בתורים של שדה התעופה ובזבוז שעות ארוכות ויקרות של טיסה הלוך ושוב. בשעתיים מפנקות, באמצעות רכב פאר, תצליחו להתנתק מהשגרה, לשמח ולהפתיע את בן או בת הזוג ולאפשר לכם חוויה מעצימה לא פחות מטיסה לחו”ל.

על מנת לספק לעצמכם או לכל אדם יקר שתחפצו את התענוג בנסיעה ברכב פאר, תחליטו על רכב שיכול להעניק לכם את התחושה- רכב עם גג שנפתח או אולי ג’יפ מדליק, או רכב שכל הפנים שלו מרווח בפאר והדר ופשוט תתחילו לנסוע.

קרא עוד: לימוזינה להשכרהלימוזינה לאירועים

Call Now Button
×