טלפון להזמנות: 050-9251121
שירותי הסעה

שירותי הסעה לאנשי עסקים במרצדס מייבאך

אנשי עסקים הם אנשים שזקוקים לשירותי רכב עם התנאים הכי נוחים שיש וזאת ממספר טעמים. אנשי עסקים הם תמיד עסוקים וגם בזמן נסיעה הם נאלצים לעבוד ולהיות כל העת זמינים, הם נמצאים זמן רב בפגישות ושיחות טלפון עסקיות עם קולגות ולכן הם ישמחו לנצל גם הזמן שלהם בדרכים לעבודה. לצורך זה נועדו שירותי ההסעות.

בנוסף לכל זה, אנשי העסקים תמיד ירצו לשמור סטנדרט הכי גבוה של הסטטוס שלהם ומתוך זה הצרכים המוצעים להם הם שירותי הסעה שמתאימים במיוחד עבורם. חברת מרצדס הגרמנית השיקה את הרכב האידיאלי עבור אותם אנשי עסקים – מרצדס מייבאך S600 שיכול לספק את מלוא התנאים להם הם זקוקים.

מכונית משוריינת ומפוארת

יצרנית רכבי היוקרה מרצדס, מציגה את מרצדס מייבאך S600. מכונית הפאר שממשיכה את מורשת המכוניות המפוארות של חברת מרצדס שמובילות בהדר ופאר, נשיאים, ראשי ממשלות, אח”מים וכל אחד שהוא בעל ממון וזקוק לרכב שהוא מהודר ומספק את כל התנאים הדרושים. כבר מעל ל- 80 שנה שהחברה הגרמנית מרצדס בנץ מייצרת מכוניות יוקרה ופאר לצד מכוניות הספורטיביות הידועות.

ייחודה של מכונית זו 

מרצדס מייבאך S600 מצליחה לעשות את השילוב של נוחות ויוקרה. האורך של מייבאך S600 החדשה הוא 5,453 מ”מ, יש לה בסיס גלגלים של 3,365 מ”מ. ספינת הדגל הזו ארוכה ב- 200 מ”מ ממרצדס S קלאס קודמתה, ההבדל הזה בא לידי ביטוי בגדול המרחב במושב האחורי שניתן ליהנות משתי כורסאות מפנקות ורשימת אבזור מרשימה במיוחד, מה שמקנה לפגישות עסקים את כל התנאים האידיאליים בעת נסיעה.

פינוקים בטוב טעם 

האזור האחורי של מכונית המאיבך מכיל 4 כורסאות מתכווננות שמאפשרות את הזווית מסעד הנוחה ביותר שמסוגלת להטות עצמה ל 43.5 מעלות. במכונית יש הדום להניח עליו את הרגליים, עיסוי ומערכות של חימום וקירור. ניתן למצוא בה גם מקרר בנפח של 8.5 ליטר וצג לכל נוסע.

לעבוד וליהנות מהנוף

מרצדס מייבאך S600  מאפשרת נוף מרהיב בזמן נסיעה. היא בעלת חלון גג פנורמי שהוא מוכהה וניתן בלחיצה קלה על מתג להפוך את קרני השמש היוקדות והמסנוורות בימי הקיץ לקרני שמש נעימות עם שלל גוונים מרהיבים. גם חלונות הצד מאחור הם יותר כהים ובעלי מנגנון של וילון חשמלי שמאפשר דיסקרטיות ופרטיות מכל גורם חיצוני בעת שקידה וסגירת חוזים. השכרת רכבי יוקרה לאנשי עסקים. כי מגיע לכם את הטוב ביותר.

Call Now Button
×