טלפון להזמנות: 050-9251121

חתן הבר מצווה יחד עם בני משפחתו או חברים ייהנו מנסיעה מלכותית כמו בסרטים עם הלימוזינה המפוארת והארוכה ביותר בישראל, כשברקע מוסיקה או הופעה חיה שתוקרן ב-4 מסכים. במהלך הנסיעה יתפנקו מבר הכולל שתיה קלה ופינוקים כיד המלך ולמעשה כל משאלה ניתנת להגשמה.

הניסיון הרב שצברנו בתחום עומד לרשותכם בכל דקה של ולפני הארוע, מי כמוכם יודע את חשיבות ההגעה בזמן לאירוע, להגיע רגוע ומחויך בלי לחץ לאירוע הכי חשוב של הבן היקר לכם מכל. לנסוע בשלווה ובכיף לאולם ולדעת שההגה נמצא בידיים טובות ובטוחות, נהגי החברה בעלי וותק של עשרות שנות נהיגה והסעת נוסעים, מכירים היטב את הדרכים והכבישים כך שאפילו בור בכביש ידוע לנו ונעקוף אותו…

השמחה הגדולה והאושר על פניו של ילדכם שווה הכל, אל תתפשרו על פחות ממושלמות ועל הלימוזינה הכי ארוכה בישראל

עליה לתורה בכותל

חתן בר המצווה ובני משפחתו עולים בפאר והדר בעזרת לימוזינה לבר מצווה ליום שכולו חוויה בכותל המערבי להנחת התפילין וקריאה בתורה.יש אפשרות לשלב לאחר מכן סיור מלכותי בירושלים. ולשלב ארוחת בוקר לאחר העלייה לתורה במסעדה מיוחדת בירושלים לפי תיאם מראש.

בנוסף ניתן להזמין סיורים מודרכים כולל מדריך מקצועי אשר ילווה אתכם בפעילות ויעביר לכם חוויה מרגשת ואיכותית. לכל בקשה שהיא אנו ברויאל לימו נשמח לסייע ולעזור.

הצוות שלנו עומד לשרותכם.

נבחרת נוצצות של לימוזינות מחכה לכם

על מנת לאפשר לחתן בר המצווה ליהנות מהיום המרגש הורים רבים מחליטים לשכור לימוזינה. אם בעבר הסעה בלימוזינה הייתה נחשבת למאורע השמור עבור מפורסמים בלבד, הרי בשנים האחרונות ניתן לראות גם חתני בר מצווה נהנים מהמאורע. אין ספק כי מדובר בחוויה בלתי נשכחת עבור חתן בר המצווה אשר יזכה לכניסה מפוארת לחגיגה.

מה כוללים הפינוקים

השכרת לימוזינה כוללת שורה ארוכה של פינוקים כמו למשל מסך פלזמה מרהיב, ריפוד יוקרתי, מערכת סטריאו משוכללת והכל באווירה מהנה במיוחד. השכרת לימוזינה תעשה באמצעות הקפדה על הפרטים החשובים ביותר. תכנון קפדני של הנסיעה יסייע לשמור על הסדר ולהבטיח כי האירוע המרגש יתנהל כמתוכנן.  אם הזכרנו פינוקים שונים, הרי אי אפשר לא להזכיר אוכל. לנושא הקולינרי קיימת חשיבות גבוהה למדי בחגיגת בר מצווה. במסגרת השכרת לימוזינה ניתן ליהנות מכיבוד כמו פיצה או שתייה קלה.

מסלול מעניין ופינוקים איכותיים יבטיחו חווית נסיעה בלתי נשכחת הן עבור חתן בר המצווה והן עבור החברים המתלווים אליו לנסיעה. אין ספק כי כיום אף אירוע בר מצווה אינו שלם ללא נסיעה בלימוזינה ולכן הורים רבים וחתני בר מצווה לא מוותרים על התענוג ומזמינים נסיעה מטעם חברה בעלת ותק רב בתחום. נהגים בעלי ותק רב ישמחו להסיע את חתן בר המצווה והחברים שלו לעבר החגיגה.

כיום קיימות חברות רבות, אך מבין  החברות השונות רצוי לבחור את החברה האיכותית ביותר המציעה שירותי הסעה ברמה הגבוהה ביותר. לצורך כך, ניתן להתייעץ עם לקוחות עבר של החברה או להגיע לפגישה עם החברה. הגעה לפגישה עם החברה תאפשר לכם לבחון את ההיצע ולבצע את הבחירה הטובה ביותר מבין החברות הקיימות.

 

קרא עוד: לימוזינות | לימוזין לחתונה

 

Call Now Button
×