טלפון להזמנות: 050-9251121

לא פעם כשאנחנו צופים בטקסים ואירועים שכוללים אנשים מפורסמים (מתחום הקולנוע, תיאטרון, מוזיקה, דוגמנות וכדומה), אנחנו יכולים להבחין בשיירה של לימוזינות אשר מסיעות אותם אל האירוע ומורידות אותם ליד השטיח האדום שבכניסה למקום. מדובר על ריטואל קבוע, כמעט טקס.

לא פעם עולה אצלנו השאלה, למה הם מגיעים לאירוע עם לימוזינה ולמה לא עם מכונית משלהם, הרי לחלקם סביר להניח יש כמה וכמה מכוניות ואפילו מפוארות. יש לכך מספר הסברים, ראשית, מבחינת הנוחות, הרי יותר נוח להגיע כשנהג מסיע אותך לאירוע מאשר כשאתה מגיע בכוחות עצמך, שנית, אם כל אחד היה מגיע עם רכב משלו, זה היה יכול לעכב את כל הטקס במשך שעות. בנוסף, בסופו של דבר זה עניין של תדמית, כשדמות מפורסמת יורדת מלימוזינה, זה אומר משהו עליו וזה אומר משהו על ההפקה שמאחוריו. במילים אחרות, אנחנו יכולים להיות בטוחים שלא סתם בחרו להסיע אותו בלימוזינה. אנחנו יכולים להיות בטוחים, שדמויות שהן לא בכירות ולא מוכרות, מגיעות לאירוע בכוחות עצמם ללא הסעה.

מה כוללת הסעות סלבס לאירועים?

הסעות סלבס לאירועים זו עבודה לכל דבר. נכון, כל שירות הסעות מחייב שהנהג יהיה איש מקצוע מנוסה ואיכותי, אך כשמדובר בהסעות סלבס הנהג צריך גם להיות אמין ודיסקרטי, מבחינת הסלב אותו הוא מסיע, זה איש אמונו, הוא יודע שהנהג לא יספר מה הולך בלימוזינה כשהוא נמצא בפנים, הוא יודע שהנהג לא ינצל את העובדה שהוא מסיע אנשים מפורסמים לצרכיו. צריך לציין, הסעות סלבס לאירועים, מתבצעות לא רק לצרכי טקסים ואירועים ציבוריים, אלא גם למסיבות, חתונות ואירועים יוקרתיים שלא תמיד גלויים לעין הציבור.

לימוזינה יוקרתית שמסיע סלבס ובכלל, צריכה לכלול מושבים גדולים ונוחים לישיבה, בדרך כלל מדובר על מספר מושבים בשביל שיהיה ניתן להושיב כמות גדולה באופן יחסי של נוסעים, הלימוזינה כוללת מקרר עם שתייה וחטיפים, טלוויזיה, חיבורים למחשב ולטלפון, חלונות חשוכים וחסומים ועוד. הלימוזינה צריכה להיראות יוקרתית, מרשימה ונקייה אך היא גם צריכה להעניק לנוסעים את מלוא הפרטיות שהם מחפשים, כך היא תוכל לעבור במקומות מסוימים בלי שאיש ידע מי נמצא בתוכה.

כאמור, הסעות סלבס הן דבר שדורש הכנה מוקדמת מצד הנהג, הן בשביל שהרכב יהיה מוכן לקראת הנסיעה ויעניק לנוסעים את כל הצרכים שהם זקוקים להם, והן בשביל שהנוסעים ירגישו בה בנוח בכל זמן השירות, בכל רמה אפשרית.

חברת רויאל לימו כאן לשירותכם, לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולארגן לכם נסיעה חלומית!

לקריאה נוספת בנושא לימוזינה לחתונה לחץ כאן

Call Now Button
×