טלפון להזמנות: 050-9251121
השכרת רכבי יוקרה

השכרת רכבי יוקרה

כל אחד היה רוצה להרגיש את העושר והפאר שמעניקה נסיעה ברכב יוקרה, אם היה ניתן לאורך זמן, מה טוב, אבל גם טעימות קלות בחיים הנוצצים יכולים להיות מספקים במיוחד כשמדובר באירוע מיוחד ומשמח, או שאולי מעוניינים להפתיע משהו אהוב, או לצורך פגישת עסקים חשובה ועוד מגוון של מועדים שמצדיקים נסיעה ברכב יוקרה.רכבי יוקרה מתאימים למגוון של אירועים: חופשות יוקרה, ימי הולדת, להסעת אומנים חשובים, לאירועי משפחה מיוחדים וכו’.

אין מושלם יותר למשל, מלהגיע לחתונה שלכם עם רכב יוקרה מפנק בשיא הסטייל! מדובר בחוויה מיוחדת במינה. היום תוכלו לשכור רכב יוקרה כמו, BMW, מרצדס, יגואר או לקסוס וכו’ לחתונה שלכם וליהנות מנסיעה וניידות שיעניקו לכם הרבה נוחות ביום המיוחד שלכם.

השכרת רכבי יוקרה מחירים

לא משנה אם תבקשו לשכור BMW, מרצדס S-CLASS , יגואר מנצנצת, או לקסוס gs, מכונית עם גג נפתח או אפילו לימוזינה. עלויות ההשכרה היום של רכב יוקרה הם לא בשמיים והן מאפשרות לכל אחד ליהנות מהחוויה הזו ולהרשים את החברים בתמונות מרהיבות. אמנם עלות ההשכרה של רכב יוקרה הוא כמובן גבוה יותר מהשכרה של רכב רגיל , אך לא בהרבה יחסית לכל מה שמקבלים – חוץ מהרכב היוקרתי והמפנק גם פינוקים רבים ונהג צמוד ומקצועי. יש אפשרות לחסוך את הנהג אך לשם כךתצטרכו להיות בגיל 25 ובעלי רישיון מעל 5 שנים.

פינוק מושלם וייחודי 

בימינו כשהרכב שלנו הפרטי הוא לגמרי חלק מאורח החיים המודרני שלנו, הרבה אנשים מתעניינים בהשכרת רכב וכמובן השכרות רכבי יוקרה בפרט. זאת על מנת לשדרג כל אירוע וכל חוויה מיוחדת בחייהם וליהנות גם מנסיעה נעימה רגועה ומפנקת. נדמה שמדובר בהנאה יקרה למדי- אז לא! היום אנשים יכולים לשכור רכב יוקרה בלי לאלץ לשבור קופת חיסכון, למרות שלא מדובר בעלות של השכרת רכב רגיל עדיין ניתן לעמוד בעלויות וליהנות מנסיעה מפוארת במרצדס או ג’יפ מפונפן לסופ”ש מהנה או לצימר יוקרה בצפון או לעבר המדבר הצחיח או טיול ארוך עד אילת.

למה מומלץ לשכור רכב יוקרה?

נוהגים להשכיר את הרכבים הללו לאירועים כמו: חתונה, מסיבות רווקת או רווקים, נשפים, ימי הולדת, הצעות נישואים, פגישות עסקים או עבור אמנים ידוענים, פוליטיקאים וכו’. מדובר כאמור ברכבים של העשירון העליון ואנשי המעמד הגבוה שיש באפשרותם להחזיק רכב כזה בחניה של ביתם. אחת הסיבות שאנשים רואים לנכון לשכור רכב יוקרה היא הנוחות שהוא מעניק:

חתונה- זו הזדמנות נהדרת להעניק לזוג שעומד להתחתן את כל הנוחות והתנאים הטובים לכבוד היום הגדוש ריגושים. כל ההתנהלות שלהם בין מקום למקום יכולה להתנייד ברכב יוקרה שמעניק נוחיות ומרחב ישיבה, אבזור מפנק כמו מקרר לשתייה ופינוקים אחרים, מוסיקה ושקט מכל הרעש שבחוץ, מה משכין רוגע בחלל הרכב שאליו הם יתמסרו בכל רגע נתון. גם ההגעה שלהם ברכב יוקרתי לחופה היא הגעה מרגשת ומרשימה.

פגישת עסקים- רכב יוקרה הוא רכב אידאלי עבור פגישות עסקים חשובות הוא מאפשר נוחות לשיחה בין מספר של אנשי עסקים כשהם בדרכם לחתימה על חוזה או מסעדה ששם ישיקו כוסות לסגירת חוזה ועוד. הרכב מאפשר את התנאים לשוחח ולהתרווח על כורסא מפנקת ללא שום רחש מבחוץ, כך הנסיעה תהפוך להנאה וניצול זמן בצורה מיטבית.

רכב יוקרה בעל ערך מוסף גבוה

חיינו הם צרור של חוויות, לכן תמיד נרצה להעצים כל חוויה, להעניק להן עוד קישוט וריגושים. בעזרת רכב יוקרה אפשר להפוך כל אירוע מרגש למרשים במיוחד: הנוחות בישיבה, מקרר מאובזר, שולחן אישי למחשב נייד, מערכת סאונד משוכללת, חלונות מיוחדים שלא מאפשרים סנוור, צג טלוויזיה אישי ועוד, כשכל זה עטוף בחיצוניות מרשימה ונוצצת שקורצת לכל מי שמביט בה.

 קרא עוד: השכרת לימוזינה 

Call Now Button
×