טלפון להזמנות: 050-9251121
לימוזינה לנשף - רויאל לימו

לימוזינה לנשף

לימוזינה לנשף זה להגיע בסטייל, בדיוק כמו הכוכבים הגדולים. תפתיעו בגדול את החברים כאשר דלת הלימזינה תיפתח ואתם תגיחו ממנה בדיוק כמו בסרטים.. כולם ירוצו להצטלם אתכם כי לא כל אחד מגיע עם לימוזינה לנשף.

אז זהו, הרגע הגדול שלכם הגיע, נשף הסיום ממש בפתח ואתם כבר מכינים ומתכננים את המופע הגדול שלכם, השמלות ערב החליפות לגברים האולם הנוצץ התקליטן, אבל מה לגבי הלימוזינה הרי חובה להגיע בלימוזינה מפוארת, לימוזינה לנשף מפנקת שגם מכילה עד 12 נוסעים אלא גם לוקחת אתכם בסטייל לנשף הסיום, בדרך כבר לוגמים דרינק או קוקטייל כי כבר מותר לכם ואל תשכחו שאתם לא נוהגים.

אנו ברויאל לימוזינה נגיע לאסוף אתכם מכל בית או ממקום איסוף משותף, נסיע אתכם בנוחות ופינוק שטרם חוויתם וכך תגיעו לנשף סיום במצב רוח הכי טוב שיש ועם החיוך הכי רחב 🙂

ירון או אחד מצוות הנהגים שלנו ימתין לכם ככל שתרצו, יסיע אתכם להמשך המסיבה”אפטר פרטי” או יחזיר אתכם הביתה בנוחות ובבטחה. כל אחד מנהגי רויאל לימוזין הנו נהג מקצועי ומומחה לנהיגה ברכב זה. כולם ללא יוצא מן הכלל נהגים מצטיינים וזהירים.

הגעה לנשף סיום בלימוזינה פשוט עושה את הערב מוצלח יותר-זו אמרה ששמענו פעמים רבות מהנוסעים שלנו. ההגעה לארוע מבלי לנהוג עושה את ההבדל הגדול בין עוד ארוע ל-הארוע.

ההתרגשות הגדולה מערב כל כך מיוחד, ערב שכולו אתם ורק אתם, ערב שבו אתם זוכים לסיים פרק חשוב כל כך בחיים ולהתחיל פרק נוסף ולא קל…לכן הכי חשוב לחגוג היום כאילו אין מחר, לחגוג את החיים ואת סיום הלימודים וליהנות מכל רגע.

בדיוק בשביל רגעים אלו אנו כאן עבורכם, הנסיון העצום שלנו בהסעים ובהסעי אחמ”ים VIP , לרבות כוכבי זמר ישראלים ואחרים ליווי והסעות של להקות מחו”ל, כל אלו ועוד תרמו רבות לנסיון שלנו וליכולת לספק ללקוחות חוויה מושלמת, איכותית ובמחיר הוגן.

אתם מוזמנים להתרשם מגלריית התמונות שלנו באתר ובעמוד הפייסבוק שלנו.

קרא עוד: לימוזינה לאירועים

Call Now Button
×